A što vi jedete na poslu?

Vjerujem da mnogi od vas muče muku što će jesti za gablec/marendu/pauzu za jelo. To divno doba dana koje je za mene najčešće super odmor i vrijeme da popričam s curama s posla o nekim bitnim stvarima u životu često je ispunjeno pričom "stvarno nisam znala što ću  za danas spremiti". Kuhanje jednostavno nije dopušteno u uredima.... tako da su jela koja se mogu napraviti u 30 min i po potrebi podgrijavati u mikrovalnoj (a to su gotovo sva) i ona jela koja vjerno čekaju u hladnjaku dok  gospodar okusa ne dođe najzahvalnija  su jela na jelovnicima. Mislim da imam puno više sreće od svojih kolegica pošto uzimam ostatke ručka moje mame na posao, koji su više nego odlični:)
Ipak dan kada ću svaki dan morati kuhati kada počnem živjeti zapravo sama:) zahtjevaju pripreme, pa već sada u glavi smišljam sva jela koja je pogodno zamrznuti za vikend (kada slijedi glavnina kuhanja) i koja se lako mogu podgrijati ili dokuhati u nekom kraćem vremenu u ostatku tjedna.
Danas sam spremala jedno od klasičnih jela za gablec, tuna salatu od tjestenine, ali napravila sam mali twist:)

Stavila sam:
2 šake integralnog tijesta (mašnice) - ne znam kako izmjeriti količinu tjestenine, a šaka mi je poprilično mala:)
1 kuhano jaje
2 kisela krastavca
1 svježu rajčicu narezanu na kockice
1/2 kavene šalice feta sira
5 crnih maslina (može i zelene tko ne voli gorkasti okus crnih)
kejenski papar
papar
worchester umak
1 konzerva tune

Tijesto sam skuhala u zasoljenoj i zauljenoj vodi. Također sam isto učinila i sa jajem. Tunu sam ocjedila od ulja, dodala nasjeckane sastojke, nasipala papra, kejenskog papra i worchester umaka i sve promiješala.

Primjedbe

  1. rijetko ponesem ostatke od ručka, iako bi to bilo najzdravije,obično su to neki sendviči i naravno voće

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar