Bizarna kuhinjska pomagala

Ovdje sam stavila par dizajnerskih stvarčica koje sam našla na internetu, a koje još nema kupiti nigdje jer su još uvijek samo ideje. No ako bude sreće biti će dio moje kuhinje.
copy_32_file2.jpg
















Ovo je odlična stvar kada ne želite prekuhati povrće i uštedjeti na plinu


snap1big.jpg

 Ovo bi mi odlično došlo za roštiljanje

egelimage.jpg

Konačno da se netko sjetio staviti ribež u obliku ježa, no mislim da bi mi bio samo ukras u kuhinji:)

exsqueezit2.jpg

Za sve one koji vole limun:)


copy_0_3big.jpg
Bizaran način hlađenja hrane:)






izvor: designboom.com


Primjedbe

  1. Baš si me slatko nasmijala, doduše onaj set za ručavanje bi mi ponekad i dobrodošao,samo mu nedostaje čaša:) Hladjenje hrane mi je favorit, a moj skromni doprinos ovoj kolekciji je : http://www.cnet.com/i/bto/20090925/eggs-2_270x195.jpg

    OdgovoriIzbriši
  2. ahaha Majo, predobar ti je ovaj čiča za jaja:)

    OdgovoriIzbriši
  3. ono prvo ja imam, kupila u ikei. sluzi svrsi!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar