Preklopljena pizza ili ti calzone

Evo od kada imam digitalnu vagu volim  izmjeriti sve ono što inače radim odokativno iz razloga da to odokativno mogu napisati na ovaj blog i olakšati si pisanje recepta i nekome  pravljenje tog istog:) Tijesto za pizzu je jedna od stvari koje radim iz glave, bez mjerenja, pa sam ovoga puta sve što sam onako zagrabila ili ulila i izmjerila. Jedini problem sam imala s vodom pa sam stavila neku okvirnu mjeru za vodu, nadam se da mi nećete zamjeriti.




Sastojci za tijesto:
7 g svježeg kvasca
230 ml mlake vode
15 ml maslinovog ulja
4 g bijelog šećera
6 g soli
310 g brašna

Sastojci za punjenje:
170 g gouda sira
300 g dimljene šunke
100 g narezane ljute kobasice
bambusove mladice
1 žličica sušenog origana
6 listova svježeg bosiljka
100 ml umaka od rajčice

U malo mlake vode staviti šećer i kvasac i pustiti da se digne. Pomiješati dignuti kvasac s brašnom, soli, maslinovim uljem i ostatkom vode i napraviti glatko tijesto. Ako i bude mrvicu ljepljivo nemojte dodavati još više brašna jer ono mora biti jako mekano. Pobrašnite radnu površinu i uzmite komad tijesta te ga tanko razvaljajte u krug. Ovisno kolike veličine calzona hoćete toliko uzimajte tijesta. Meni su po ovim mjerama nastala dva veća calzona.
Premažite cijelo tijesto s umakom od rajčice, a na pola tijesta stavite sir, šunku, kobasicu, bambusove mladice i origano. Drugom polovicom na koju niste ništa stavili preklopite sve sastojke i dobro zatvorite krajeve kako ništa ne bi iscurilo tijekom pečenja. Uglavnom trebate dobiti oblik polumjeseca. Calzone još malo premažite s umakom od rajčice pospite gore  malo sira i stavite svježe listove bosiljka. Nakon toga izbodite tijesto vilicom i stavite peći na 180 stupnjeva oko 20 minuta. Najbolje ćete znati da je calzone gotov kada mu donja strana bude blago smeđa.

Primjedbe

  1. Odlično izgleda! Jako mi se sviđa dekorativni rub, svaka čast. Zanima me kako si ga napravila.

    OdgovoriIzbriši
  2. kada sam poklopila drugi kraj tijesta malo po malo sam ga savijala i to tako da se uzme donji dio tijesta i preklopi preko gornjeg, na taj način mi nikada ništa ne iscuri... teško za objasniti...nadam se da sam barem malo objasnila

    OdgovoriIzbriši
  3. Zakon :)
    Ja sam skužila...izgleda prefinoooo

    OdgovoriIzbriši
  4. Calcone su mi fenomenalne. Uvek ih narucim u piceriji, a samo sam ih jednom pravila kod kuce, i nisu lose bile :) Ali tvoje izgleda kao da su iz restorana. Svaka ti cast, kako su dobro ispale!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar