Teriyaki piletina


Volim sojin umak, ali odkako sam otkrila teriyaki puno više uživam u jelima od riže:) Teriyaki je zapravo umak od soje, ali u njega se još stavlja rižino vino, sake i šećer. Može se kupiti i već gotov (marka Kikoman u Sparu). Ako netko želi raditi domaći teriyaki umak recept se može prilagoditi i za naše podneblje u kojem nema baš sakea i rižinog vina.

Moj omiljeni recept za kvazi teriyaki umak je:
1 dl  sojinog umaka
1 dl bijelog vina 
2 žlice smeđeg šećera
i sok od jednog đumbira (sok se dobije tako da se đumbir izriba i iscjedi)
Ovdje stavljam svoje najdraže teriyaki jelo koje je gotovo za samo 30 minuta.

Sastojci:
1 pileća prsa
1 tikvica
1 glavica luka
1/2 manjeg korijena od celera
1 velika mrkva
1 paprika (bilo koja boja)
bambusove mladice
četvrtina glavice svježeg kupusa
0,5 dl teriyaki umaka
sol 
1 šalica riže

Pileća prsa izbodemo vilicom i stavimo u posudu te prelijemo s 0,5 dl teriyaki umaka te pustimo da odstoji barem sat vremena. Stavimo kuhati rižu u slanoj vodi, a za to vrijeme izrežemo povrće na tanke trakice. U širokoj posudi (najbolje u woku) stavimo malo ulja i počnemo dinstati luk, a potom i mrkvu, a onda dodajemo tikvice, papriku i celer te bambusove mladice. Kada povrće omekša dodajemo kupus. U drugoj tavi stavimo malo ulja i posložimo pileće meso. Kada je meso dobilo boju s obje strane prelijemo ga s pola teriyaki umaka u kojem smo ga prethodno držali. Drugu polovicu dodajemo u povrće. Okrećemo meso dok ne bude potpuno gotovo. Istovremeno miješamo i povrće. Kada je bijelo meso gotovo vadimo ga van i narežemo na tanke trake ili kockice koje potom stavljamo u povrće i sve dobro izmiješamo. Na kraju dodajemo rižu i opet promiješamo i jelo je gotovo.

Primjedbe

  1. I ja obozavam ovakva jela iz woka, gotova u trenu!

    OdgovoriIzbriši
  2. jako volim teryjaki i često ga spremam. nisam nikiad koristiloa kupovni. moram probati i po tvom receptu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prije neki dan sam u jednom restoranu prvi put jela ovo jelo. Mislila sam da mi se neće dopasti jer je teriyaki sos sladak, ali sam se prevarila..Oduševljena sam što si postavila ovaj recept jer kod nas ovog sosa nema u prodavnicama a ja nijesam znala koji sastojci idu :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar