Što su pekli moji prijatelji:)


Ovih dana sam bila zabavljena raznim stvarima (vrlo važnima)...i nisam na žalost imala vremena kuhati niti peći, ali zato su tu bili moji prijatelji koji su definitivno spasili blog od ne stavljanja postova. 



Prvi recept je od Mare... inače kompjuterske maherice koja se počela odlično snalaziti u kuhinji:) i koja mi je poslala svoje recept za svoje orah kiflice koje su inače odlično ispale (ja probala). Pa evo i recepta.

Tijesto:
 10 dag mljevenih oraha
 10 dag šećera
 20 dag maslaca ili margarina
 28 dag brašna
Za posipanje:
 10 dag mljevenog šećera
 1 vrećica vanilin šećera
Priprema
Od sastojaka umijesite glatko tijesto, ako je potrebno dodajte žicu ili dvije mlijeka
Radite kiflice i slažite ih u lim na koji ste stavili papir za pečenje
Pecite na 200°C u prethodno zagrijanoj pećnici oko 10-15 minuta
Još tople uvaljajte u mljeveni šećer koji ste pomješali s 1 vrećicom vanilin šećera


Drugi recept je od mog prijatelja Kenichia  kojeg sam molila da mi pošalje nekakav receptić kakav oni rade u Japanu. Kenichi mi je poslao super fotke, a ja stavljam ovdje recept:)

1 šalica šećera
1/4 šalice meda
1 vrećica vanilin šećera
1/4 žlice soli
7 velikih jaja
1 prašak za pecivo
1 šalica brašna za kolače
1 velika žlica praha od zelenog čaja ili kakaa




Bjelanke odvojiti od žutanjaka i istući posebno. Žutanjke izmiksati sa šećerom i u to dodati preostale suhe sastojke. Na kraju lagano umiješati bjelanjke. Peći u prethodno zagrijanoj pećnici (160°C) 35-45 minuta.Ohladiti i ukrasiti po želji.



Primjedbe

  1. Kompjuterske kiflice à la Mare divno izgledaju i odlično idu uz tipkanje po tastaturi:) A ova japanska torta od zelenog čaja mi je baš zanimljiva, jer se kod nas u kući taj čaj pije na litre.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar