Što jede Djeda Mraz?

Tko je Djed Mraz, što on zapravo radi i od čega živi, od kud mu toliko novaca za sve te igračke i kako uspijeva obići svijet u jednom danu?
No od svega najvažnije je pitanje, što on jede da toliko dugo živi?

Najčešće se spominju keksići i mlijeko koji se stavljaju uz bor kao dar djedici što je dostavio poklone.
Djeda Mraz nije izbirljiv te će pojesti bilo koju vrstu keksića.  Za mlijeko nema veze postotak masnoće, a poželjno je u njega staviti i malo cimeta kako bi ugrijalo djedicu. Neki ljudi uz mlijeko stavljaju i čašicu viskija, a smatra se da mu je omiljeno jelo i mesna pita tzv. shepards pie.
Djed Mraz surađuje jako puno s prehrambenom industrijom, ali i s ostalim poduzećima koje žele za Božić njegovo ime ili lik staviti uz svoj proizvod. Pojavljuje se u većini Božićnih promotivnih oglasa i tako financira svoju kampanju putovanja svijetom u kojima dijeli poklone dobroj djeci. Pomoću svojih sponzorskih ugovora on pokriva i troškove hrane za svoje sobove, održavanje saonica, plaće za vilenjake u tvornici igračaka te dakako osigurava dohodak i baki Mraz koja je uz njega odgovorna za cjelokupnu organizaciju Božićnog carstva:) Baka Mraz se smatra uz djedicu odgovornom i za poštanski ured te uz njega pročita svaki dan oko 1500 pisama. Baka Mraz je također i glavna u kuhinji. Imala sam sreće naći  njenu kuharicu u kojoj sam našla najveći izbor božićnih jela IKAD.
Mislim da ću ove godine morati uzeti par njenih recepata kako bi privukla što više poklona ispod bora ove godine:)

Primjedbe

  1. Ja lično mislim da Baka Mraz sa patuljcima sprema brdo različite hrane za Djeda Mraza, ipak je on buckast i treba mu puno snage da organizuje pravljenje poklona a onda i dijeljenje. Nije mu lako zaista:)
    Kao mala nisam vjerovala da Djeda Mraz postoji, a sada kako sam starija i starija, želim da vjerujem.. i vjerujem sve više više!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ha,ha... moram priznati da sam ista kao i ti:) Zato sam i napisala ovako šašav tekst... ja jednostavno želim vjerovati:)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar