Torta za prvi snijeg

Pao je prvi snijeg... i dok ostali gunđaju zbog čišćenja auta, zimskih guma, mokrih cipela i ostalih zabavnih stvari u zimsko doba ja se radije povlačim u kuhinju i smišljam što ću kuhati:)
Ova torta zapravo je stari recept i možda ga već znate, radi se o punjenim jabukama sa smjesom od oraha i običnom biskvitu od 5 jaja. No kod ove torte je uvijek problem što se punjenje od oraha stavljalo u šupljinu jabuke tako da je ta masa uvijek ostajala na jednom dijelu torte i zbog toga mi se nikada pretjerano nije ni sviđala. Zbog toga sam odlučila napraviti jednostavnu izmjenu no više o tome u receptu.
Sastojci:
Smjesa od oraha:
150 g mljevenih oraha
šećer po želji
mlijeka tek toliko da se masa poveže
Biskvit:
5 jaja
5 žlica šećera
5 žlica brašna
1 prašak za pecivo
1 korica od limuna
2 žličice cimeta
6 jabuka
2 dl slatkog vrhnja za šlag

Od oraha, mlijeka i šećera napraviti gustu smjesu i ostaviti sa strane. Odvojiti bjelanjke od žutanjaka, napraviti čvrsti snijeg od bjelanjaka i ostaviti sa strane. Izmiješati žutanjke sa šećerom, dodati brašno
i prašak za pecivo i koricu limuna. U ovako pripremljenu smjesu umiješamo bjelanjke. Očistimo i izrežemo jabuke na tanke ploške, poslažemo ih na dno pouljenog kalupa za kolače i po njima stavimo smjesu od oraha. Nakon toga opet poslažemo jabuke i stavimo u zagrijanu pećnicu na 10 minuta.
Nakon 10 minuta preko jabuka stavimo cimet i pripremljenu smjesu za biskvit te pečemo 15-20 minuta na 160°C. Ispečeni kolač odvjiti nožem od rubova kalupa te preokrenuti na tanjur tako da donja strana s jabukama bude gore. Napraviti šlag od slatkorg vrhnja i prekriti ga preko kolača kada se ohladi.



Primjedbe

  1. Mmmmmmm, ova torta mi lici na moje omiljene tufahije, samo manje posla:)!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zavidim ti na snijegu, kod mene pada kiša i uskoro će mi more biti pod balkonom :(
    Slažem se sa melrose, ovo mi izgleda kao tufahije, samo jednostavnije i konkretnije!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala na komentarima:)Tufahije su malo slađe od torte..., ali u pravu ste ima taj štih:)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar