Adventski vijenac od kruha


Još jedan u nizu mojih pokušaja da imam nešto novo i drugačije na stolu u ovo  adventsko vrijeme konačno je urodio plodom.

Nakon dugo razmišljanja o tome što staviti na stol i nakon teške borbe s ukrašavanjem dosadnog slamnatog vijenca (koji se raspao) moj pametni brat se sjetio KRUHA.
Točnije pletenice zavrnute u vijenac koji se potom ukrašava po volji. Uglavnom ideja je bila pun pogodak i odmah sam je morala napraviti. Sve što mi je bilo potrebno je malo brašna, soli, kvasca i šećera. I naravno ukrasa, svijeća i ostalih drangulija koje čine predblagdansko vrijeme tako zabavnim. Za zlatnu boju kruha upotrijebila sam mješavinu šećera i vode s kojom sam premazala kruh malo prije no što je bio potpuno pečen. Nakon toga sam pustila kruh da se ohladi i ukrasila ga po želji. I eto, to je to.

Primjedbe