Lignje u moči



Ovaj super jednostavan recept vidjela sam davno, davno na televiziji u jednoj čudnoj emisiji Latinice u kojoj su Denis Latin i Josipa Lisac i još neki ljudi odavali svoje najdraže recepte. Sjećam se da je Josipa Lisac spremala žablje krakove, a Denis je dao ovaj recept. Od tada je u našoj obitelji i mogu reći da lignje ne spremamo na niti jedan drugi način.

Sastojci:
6-7 većih krumpira
2 pakovanja liganja narezanih na kolutiće (1000g)
3 vellike glavice luka
1,5 dl bijelog vina
Začini:
vegeta, sol, papar
Maslinovo ulje, što više to bolje
Obično ulje

Luk narežite i prodinstajte na običnom ulju, dodajte lignje i polijte vinom te pustite da krčka dok se lignje ne skuhaju. Za to vrijeme ogulite krumpir i narežite ga na ploškice. Protvan (tepsiju) zalijte maslinovim uljem te posložite krumpir te ga povegetite, malo posolite i popaprite. Potom stavite lignje pa ponovno krumpir te opet malo povegetite, posolite i poparite. Na kraju dobro zalijte maslinovim uljem i stavite u pećnicu. Jelo je gotovo kada i krumpir. E sad, obično uz jela od krumpira ne jedem kruh, ali uz ovo jelo kruh je obavezan- must have dodatak zbog super moče (toća) koji se stvori. Naravno i čaša vina je obavezni dodatak.

Primjedbe

  1. Kada sam živjela na moru,probala sam lignje spremljene na taj način. Medjutim, za moj kontinentalni ukus to je tada bilo previše :) Vremenom sam se navikla i sada obožavam plodove mora na sve načine!Ovaj recept je zaista efektan a jednostavan.
    Žablje batake nikada nijesam probala, s obzirom da ih moja omiljena pjevačica preporučuje rado bih bila konzument istih, jer vjerujem u Josipin ukus.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimljivi način pripremanja i jednostavan. Mišljenja sam da su i najednostavnije stvari jako jako ukusne :P
    Pošto zivimo u istom gradu možda se i sretnemo petkom kad budemo kupovale ribu... (šalim se kod nas doma to i nije pravilo ali mi je simpatičan običaj da se petkom jede riba). Pozdrrr iz Klc-a :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Kety svakako je i kod mene nepisano pravilo jedenja ribe za petak:)
    Vidimo se u šopingu:)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar