Keksići s kikiriki maslacem i čokoladom

Keksići s kikiriki maslacem nisu ništa novo, ali ja sam dobila ideju za ovaj recept kada sam u sred pravljenja ove delicije shvatila da sam ostala bez običnog maslaca. Snašla sam se i stavila kikiriki maslac (ja obično uzimam onaj s komadićima kikirikija) i bio je to najbolji supsitut koji je spriječio 
odlazak u trgovinu:)

Sastojci:
2 1/2 šalice


brašna (glatko)
1prašak za pecivo
1/4 žličicesoli
1 šalicasmeđeg šećera
1/2 šalicebijelog šećera
1 šalicakikiriki maslaca
2jaja
1 vrećicavanilin šećera
2 šalicečokoladnih komadića



U posudi izmješati suhe sastojke poput brašna, soli, praška za pecivo, vanilin šećera i čokolade. U drugoj posudi izmiksati kikiriki maslac i šećer te dodati jaja. U to dodati suhu smjesu, pomiješati. Ukoliko je masa presuha dodati malo mlijeka. Na lim za pečenje staviti papir za pečenje i sa čajnom žličicom stavljati masu na papir. Peći na 180 stupnjeva 20 minuta, paziti da ne izgore.
Dobar tek:)
Šalica koju ja upotrebljavam je ona od 2,5dl



Primjedbe