Detox recept no.3 Puretina s rezancima od tikvice


Drugi tjedan detoxa lagano ide i mogu vam reći da sam se naviknula na ovaj režim. Kada se sjetim prvog tjedna i početka najveći šok je zapravo odlazak u trgovinu. Jednostavno ne znate što uzeti, sve ima šećera ili glutena tako da je snalaženje po proizvodima koji se nalaze i na "zdravoj polici" poprilično komplicirano. Drugi odlazak u trgovinu nešto je lakši jer već znate što uzeti no tada počnete primjećivati koliko zapravo ima šećera oko vas i što ste sve kupovali "eto tako da se kupi", a zapravo vam nije trebalo. Jedna stvar koja mi se najviše sviđa je zapravo potrošnja svih namirnica koje zapravo kupim. Prije bi znala kupiti voće i nije mi ga se dalo jesti, jabuke i mandarine pa čak i banane su znale propasti što je zapravo najgora stvar koju si možemo napraviti. Sada, kada nemam što jesti osim ovih zdravih stvari sve se pojede i to mi je zapravo drago. Neki dan u traženju sušenih brusnica sam u svom kuhinjskom ormariću našla još nekoliko vrećica sušenog voća koje sam prije kupila, ali sam ih zaboravila- jer kao i svi želim zdravo jesti, ali se ne sjetim... Uglavnom ovo se definitivno promijenilo, a takvo ponašanje definitivno utječe i na moj kućni budžet za prehranu:). Toliko sada o tome, još samo da postam jedan recept. Vidimo se uskoro.

Puretina s rezancima od tikvice

Sastojci:
4 pureća filea bijelog mesa narezanih na trakice
2 velike tikvice narezane na trakice ili zašiljene u spirale
1 mrkva
1 žlica kurkume
1 žličica korijandra
1 žličica chillija
1 glavica luka
2 češnja češnjaka
4 dl pasirane rajčice
sol, papar, voda

Luk narežite na sitno i propirjate na malo ulja, kada zazlati dodajte češnjak i mrkvu te prijajte još 5 minuta, dodajte meso i miješajte polagano oko 5 minuta. Dodajte korijander, chilli, kurkumu te pasiranu rajčicu te miješajte još 10 minuta. kada se sve dobro uzmješalo dodajte tikvice i malo vode kako bi se malo mogle skuhati, posolite i popaprite. Poslužite uz smeđu rižu ili proso.





Primjedbe