Detoxiram se i resetiram se



Krenula sam na Detox Mg program i resetiram se. Program traje 21 dan i u tom periodu se moram držati posebnog režima prehrane i koliko već sad vidim neće biti teško iako imam svojih bolnih trenutaka--- naime na Detoxu sam već 4 dana:).
Ukratko jede se voće i povrće, bezglutenske namirnice i izbacuje se kava, šećer (da čak i crna čokolada- šmrc) i sve ostale stvari koje čine život sretnim:)- šalim se. Uglavnom Detox Mg program postoji već duže vrijeme, no sada rade nutricionističku studiju i tražili su ljude koji se žele prijaviti na Detox Mg program kako bi konkretno izmjerili kako točno preporučeni način prehrane i pijenje Donata Mg utječe na kvalitetu života, opće stanje organizma i poboljšanje zdravstvenog stanja. Tako da eto, idem stepenicu više što se tiče kuhanja i ulazim u sustav vođenja prehrane s nutricionističke strane:).
Nakon što sam se prijavila na program i nakon što su me izabrali morala sam ići u Rogašku Slatinu u tamošnji Medical centar u Sloveniji na vađenje krvi, mokraće i provjeru sastava mog tijela. Rekli su mi da imam 3 kilograma viška masti (pripisujem to mojoj neiscrpnoj ljubavi prema majonezi), a ostale nalaze još čekam. Inače, priznajte si kada ste zadnji put išli na sistematski na ovaj način...ne bih ni ja otišla da nije ovo organizirano. Žalosno je kako više trošimo na registraciju i osigranje auta nego na sami sebe, ali eto ovakve situacije stvarno potaknu čovjeka na razmišljanje.
Uz to što smo dobili ovaj checkup imamo i pristup nutricionistici Kristini Aralica Tušak koja će nam za vrijeme programa pomagati u prehrambenim nedoumicama- inače njen video na fejsu mi je predobar.
No program je puno više o same prehane već potiče i zdraviji način života i zdraviji način mišljenja što mi se stvarno sviđa pa ću se u nekim od mojih slijedećih postova zapravo i osvrnuti i na taj dio jer mislim da iako pričamo samo o kuhanju trebali bi se i posvetiti i tim stvarima. Ruku na srce nikad ne treba kuhati ljut:).

Kako ne bi samo pričala, dijelit ću i recepte koje radim. Prvi od njih je oslić sa salatom od mahuna i graha.
#Detox menu br. 1
Sastojci za 1 osobu:
2 fileta oslića
250 g mahuna
1 šalica od 2 dl graha ili slanutka
2 češnja češnjaka
sol, papar, bučino ulje, jabučni ocat i kokosova mast

Filete oslića popaprite i posolite pa stavite peći na strani kože na ugrijanoj masti, okrenite kada koža bude blago smeđa.. Mahune skuhajte, isperite u hladnoj vodi, ocijedite i dodajte im po želji bučinog ulja, jabučnog octa, soli, papra, sitno nasjeckanog češnjaka, skuhani grah ili slanutak.Promiješajte i poslužite uz ribu. Za dekoraciju dodajte još peršinovog lista.
TIP: grah i slanutak kuham u većim količinama te ih smrzavam u manjim vrećicama koje koristim po potrebi. Ukoliko vam se stvarno žuri odlična opcija su i konzerve, ali ova prva je definitivno jeftinija varijanta.

Ovo je lagani ručak, no izdržat ćete ako napravite dosta salate, grah i slanutak su dosta zasitni i ako se ne možete najesti od salate kao i ja svakako ga dodajte što više:).
I da, ako i vi želite započeti svoj detox program priručnik o prehrani preuzmite ovdje http://www.detoxmg.eu/hr/hr .










Primjedbe