Bakina MAĐARICA


Ovo je recept moje bake za Mađaricu i odmah da kažem da je to Mađarica s tri kore. I po originalnom receptu u kremu ide margarin, ali ovog puta ja sam stavila tučeno vrhnje što je rezultiralo dodatnim smekšavanjem kora i stvaranjem nekog novog hibrida ovog kolača. Recept pišem kako je napisan iz bakine bilježnice, moj dodatak je onaj dio s vrhnjem u kremi.


Kore:
30 dkg brašna
10 dkg šećera
3 dkg masti (margarina u mom slučaju)
1 dcl kiselog vrhnja
1 jaje
1/2 vrećice praška za pecivo

Tijesto umjestiti i rasporediti na tri dijela, razvaljati na veličinu pleha u kojem će se peći. Staviti ga u zagrijanu pećnicu na 180°C i dobro paziti da ne pregore, kore su gotove kada blago ravnomjerno požute.

Krema:
Kuhaj na pari 4 dl mlijeka sa 4 žlice gustina dok ne zgusne. Kad se ohladi dodaj 3 dl tučenog vrhnja (ili 15 dkg margarina ako netko voli margarin u kremama) i 15 dkg šećera te 2 velike žlice kakaa.

Podijeli dobivenu kremu na dva dijela i namaži dvije kore, stavljaj jednu na drugu prekrij kolač krpom (u ovom slučaju ja sam stavila papir za pečenje) i stavi na njega daščice da se izravna (ja sam stavila veliku dasku za rezanje).
Dobro ohladi i reži na rombove.

Primjedbe