Tjestenina s brokulom

Za sve vas koji kupujete brokulu na akciji, a poslije ne znate što s njom napraviti, a ne jede vam se juha, ovo je odličan recept:)
Ja sam ga pronašla u knjizi Marine Filipelli, 200 najboljih talijanskih jela i napravila neki svoj twist što se tiče nekih sastojaka.

Za 4 osobe
Vrijeme pripreme: 10 minuta
Vrijeme kuhanja: 15 minuta
500 g brokule, grubo nasjeckane
400 g orechietta (tjestenina u obliu školjkica) kao što vidite ja sam upotrijebila penne
5 žlica maslinovog ulja
2 filea inćuna
veliki prstohvat nasjeckanog suhog čilija
2 češnja češnjaka, narezanog
4 žlice svježe naribanog parmezana, plus dodatno za posluživanje. Osim parmezana ja sam upotrijebila Velebitski ovčji sir. Ima malo jači okus i dodatno začini ovo jednostavno jelo. Parmezana sam dodala oko 2 žlice dodatno na ovčiji sir.

Priprema:
Zakuhamo vodu, stavimo u nju dobar prstohvat soli, malo ulja te stavimo tijesto. Kuhamo ga prema uputi, a zadnjih 5 minuta kuhanja dodamo brokulu u tijesto. Dok se brokula i tijesto kuhaju, na maslinovom ulju popržimo inćune i češnjak. Kada je tijesto skuhano, uzmemo 2 dl vode od kuhanja, a ostatak procijedimo i dodamo tijesto i brokulu na maslinovo ulje na koje smo prethodno popržili inćune i češnjak. Sve zajedno miješamo oko 30 sekundi te dodamo vodu koju smo odvojili. Opet miješamo 30 sekundi. Na kraju dodamo papar, malo vegete, sol te naribani ovčiji sir i parmezan.
Ja sam svoje tijesto poslužila uz panirane filete soma.
Za panadu sam upotrijebila:
2 jaja
jednu šalicu kukuruznog brašna
1 šalicu običnog glatkog brašna
papar

Primjedbe

  1. vrlo slično radim paštu s brokulom i to je jedan od mojih omiljenih načina pripreme pašte

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican recept i ja ga najcesce pravim sa tjesteninom, ali je dobar i u brokule-salati

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar