Ovo je zapravo Bolonjez s grahom:) (chilli con carne)

Neki dan mi se frendica pohvali putem mms-a na svoj ručak "chilli con carne":) A ja ne budi ljena:) kažem njoj neka mi pošalje i recept da ga stavim na blog. Na to mi frendica pošalje ove sastojke i zadnju rečenicu koja je išla nekako ovako : Rena, ma ja sam ti zbuksala sve kaj sam imala u frižideru, zapravo, to ti je bolonjez s grahom.


Sastojci:
glavica luka
2 mrkve
2 paprike
1kg mljevenog mesa (mješano)
800g konzervirana rajčica - pelate
2 male konzerve graha
1 konzerva kukuruza
1 vrećica mješavine začina za chilli con carne

Dinstati luk, dodati nasjeckane mrkve i paprike. Nakon 10 minuta dodati mljeveno meso i mješati dok se ne skuha i usitni. Dodati konzervu rajčice i kuhati dok voda ne ispari. U međuvremenu dodati začine -  papar, sol, te gotovu mješavinu za Chilli con carne ili neku drugu meksičku mješavinu.
Na kraju dodati konzerve graha i kukuruza. Voda se dodaje prema potrebi, više za čušpajz ili nez vode kao prilog za tortilje.

Primjedbe

  1. Najbolja su jela u koja možeš staviti svašta, odnosno ono što trenutno imaš u frižideru

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican..i ja pravim po ovom receptu..pozz

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar