Piletina na indijski

Odlično jelo za one koji vole ljuto, ali stvarno ljuto:) Originalno sam ovaj recept vidjela na TV-u od Ane Ugarković pa sam ga školski napravila prema uputama. Ja sam samo dodala još malo teriyakija- čisto da smekša piletinu.

Sastojci:
1 glavica crvenog luka
1 češanj češnjaka
1 ljuta papričica
1 cm naribanog đumbirovog korijena
1/2 žličice kurkume
1 mala žličica šećera
1/2 žličice ljute mljevene paprike
1 konzerva pelata rajčice
1/2 kg bijelog pilećeg mesa
1 jogurt
2 žlice sitno nasjeckanog peršina

1. Na ulju popržiti crveni luk, dodati češnjak i ljutu papričicu očišćenu od sjemenki naribani đumbir. Nakon što se to poprži dodati kurkumu, šećer, ljutu papriku i nasjeckane pelate rajčice.
2. Sastojke krčkati 10 minuta. Za to vrijeme u drugoj tavi na malo ulja prepeći bijelo meso izrezano na kockice dok ne dobije boju. Da bi mi bijelo meso bilo što mekše stavim malo teriyaki umaka koji  tako dobro omekša meso da se poslije topi u ustima.
3. Piletinu staviti u umak i još krčkati 10 minuta.
4. Na kraju dodati jedan jogurt i nasjeckani peršin.
5. Poslužiti uz kuhanu rižu.

Primjedbe

Objavi komentar